Sunday 27 October 2013

#PRK N20 : "USTAZAH ABBY" MATAHKAN SUAMI DI SG LIMAU???

 
Kesian Abby...Dah la tengah panas terik..tengah bendang..pakai jubah hitam..kereta rosak la pula..EP tak pasti la sama ada insiden ini berlaku sebelum atau selepas menabur fitnah..tapi apa yang pasti ini satu bala buat Abby..

Kalau tak silap EP..kereta ni ada kenangan manis antara Abby dan bekas suaminya..kiranya lama juga la Abby pakai kereta ni..mungkin dah sampai masanya untuk tukar kereta..duit fitnah kan banyak...kalau tak silap EP kalau satu ceramah sampai 2 ke 3 ribu...betul tak??

Inilah akibat kalau kerja menabur fitnah..ada saja dugaan yang mendatang..selamat satu kampung di Sg Limau tak dapat doaa sebab tak sempat nak dengar fitnah yang bakal ditaburkan oleh Abby...

Nasihat EP..sudah sudah lah buat kerja yang terkutuk ni..cuba belajar bersyukur dengan apa yang ada..kata nak cari keredhaan Allah..tapi perangai tak serupa bikin...

**Kesian EP tengok laki Abby..kena kontrol siot..siap kena marah masa kereta rosak tadi..."you buat apa kat luar..masuk dalam kereta.."..amboi..garangnya Abby..
 

No comments:

Post a Comment