Monday 30 January 2012

Angin Laut China Selatan Kembali Bertiup

alhamdulillah setelah hampir 8 bulan angin tak bertiup akhirnya malam ini baru terasa deruan yang menuentuh muka dan perasaan.

Bukan apa.. Angin tak jumpa cari email dan password....caripunya cari akhirnya berjumpa juga....hehehehee...

Selama angin tidak betiup, angin mengikuti perkembangan kawan-kawan yang lain...hebat mereka menulis...angin terketar- ketar menahan perasaan ingin menulis...

Tapi sepanjang masa itu, angin gunskan untuk meniimba seberapa banyak ilmu...pesan tok guru angin, iaitu puting beliung hati biat kering, peduli apa orang nak kata, baru kita bolej menulis...terbaru angin semoat berjumpa rakan2 blogger terkenal dari kuala lumpur..ramai yang datang dalm program bersama blogger kecil macam angin.

Angin ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan jutaan terimak aish kepada semiua blogger yang hadir ke program tersebut yang sedia memberi tunjuk ajar pada kami yang kerdil ini...insyaallah angin akan terus bertiup untuk mempertahankan agama, bangsa dan negara angin yang tercinta ini....

Terima kasih juga angin ucapkan kepada bos bos angin yang memberi cukp ruang kepada angin untuk menulis dan mencari jalan untuk memajukan anak buah angin demi memertabatkan parlimen yang angin sayangi parlimen Kuala Terengganu.

No comments:

Post a Comment