Monday 6 February 2012

SADIS!!!!!SEJARAH KEKEJAMAN PAS - MASIHKAH KAU INGAT 1

Salam....

Angin merasa sedih apabila melihat video di bawah. Angin masih ingat pada tahun-tahun itu. Bagaimana rakus dan ganasnya petualang bangsa bernama PAS. Masih terbayang di mata Angin bagaimana pada malam 29 November 1999 selepas pengistiharan kemenangan oleh PAS di Terengganu, balaci-balaci PAS telah mengunci pintu pagar masuk ke Bangunan Wisma Darul Iman. Mereka tidak membenarkan sesiapapun masuk. Konon sebagai langkah untuk menghalang pemimpin terdahulu mengeluarkan dokumen--dokumen penting kerajaan atau dengan kata lain "wat lari pitih".

Banyak cerita-ceriti yang direka PAS untuk menjatuhkan Barisan Nasional ketika itu, isu penyelewengan dan salah guna kuasa juga dijaja di pentas pentas ceramah mereka. Namun akhirnya ALLAH MAHA BESAR. ALLAH menarik semula nikmat menjadi pemimpin daripada mereka (PAS) pada tahun 2004.

Sahabat angin boleh baca perilaku PAS di SINI.

Namun sebelum itu, Angin ingin mengajak sahabat menonton video dibawah terlebih dahulu. Jika ditakdirkan ALLAH anak-anak yang dihalau dari tadika mereka masih hidup bermakna anak-anak ini kini telah berumur 17 - 19 tahun. Jika dah 18 tahun Angin harap mereka masih inga bagaimana mereka diperlakukan sebegitu kejam oleh puak khawarij PAS dan tidak akan terpengaruh dengan pujuk rayu PAS lagi. Mereka perlu ingat sentiasa perbuatan PAS kepada mereka dan perlu tampil untuk menceritakan bagaimana kejadian itu berlaku sebagai bukti kepada rakan-rakan yang masih tidak mempercayai perbuatan PAS tersebut. Walaupun ketika mereka baru berusia 5 -6 tahun.



Angin sudah serik, angin tidak mahu lagi peristiwa sama berlaku dinegeri kesayangan angin ini... Angin akan pastikan PRU13, TERENGGANU AKAN TETAP BERADA DI BAWAH PEMERINTAHAN BARISAN NASIONAL....

No comments:

Post a Comment