Wednesday 28 March 2012

PEKIDA DAN NGO TERENGGANU MULA BERSUARA MENENTANG HUBUNGAN ANWAR, PKR & YAHUDI


Terlalu pedih hati-hati umat melayu apabila ketua pembangkang menyatakan sokongan terhadap keselamatan Israel.bahkan ada pulak yang berkata sebenarnya ada kerjasama antara Parti Keadilan Rakyat dengan Israel.

Dua hari yang lalu beberapa NGO's dari Daerah Kuala Terengganu membuat demostrasi di Taman Shahbandar Kuala Terengganu. Sekitar 300 orang telah hadir ke demostrasi tersebutt. Mereka membantah keras hubungan kerjasama antara PKR dengan sebuah NGO iaitu Konrad Adeneur Foundation (KAF) yang dikatakan mempunyai kaitan dengan Yahudi.

Didalam laporan agensi berita sebelum ini, bekas setiausaha Sulit Anwar Ibrahim, Saudara Rahimi Osman memberitahu KAF memang telah lama membantu PKR dalam bentuk BANTUAN DANA kepada Institut Kajian Dasar (IKD) yang merupakan penjana idea kepada Anwar serta Parti PKR.

Didalam Laporan tersebut juga, Rahimi turut mengesahkan segala dakwaan yang dibuat oleh Kooedinator Barisan NAsional Selangor berhubunga hubungan Anwar, PKR dan KAF adalah benar.

Bukan sahaja NGO-NGO ini saje yang mula bergabung dan bersuara, Angin juga telah menerima satu video dari seseorang yang telah membuat temuramah dengan pengerusi PEKIDA Negeri Terengganu. PEKIDA Terengganu juga mengutuk keras sokonga Anwar ke atas keselamtan Israel. Mereka menganggap apa yang diungkapkan oleh Anwar dalam satu sidang media adalah sebagai satu kenyataan politik yang murah demi mendapat sokongan negara luar. Seperti yang semua tahu Anwar memang terlalu "desperado" kerana keinginan nafsu untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.




Bukan itu saje Persatuan Bekas Polis Negeri Terengganu juga mula bersuara...





Angin hairan mengapa sehingga begini, penyokong-penyokong tegar PKR dan PAS masih mahu bersama Anwar yang jelas sanggup melakukan apa saja demi menjadi Perdana Menteri Malaysia. Tidak terfikirkah mereka akan masa depan negara sekira manusia bernama Anwar ini menguasai negara ini.







1 comment:

  1. Saya sudah masukkan link tuan ke blog saya. TQ

    House PK

    ReplyDelete