Monday 21 May 2012

YB DR HASSAN ALI MAHU BELASAH WAHID ENDUT YB TIDO????

Kali ini mesti havoc....

YB Dato' Dr Hassan Ali telah bersetuju dengan undangan salah satu badan NGO di Kuala Terengganu untuk turun di bumi Wakaf Mempelam. Bumi yang diperintah PAS sejak 33 tahun yang lalu. Bumi yang kusam dek penguasaan YB Wahid Endut kaki tido...

JUMPA NANTI YER!!!!
Pertemuan dua sahabat lama. Bekas Pesuruhjaya PAS Selangot VS Pesuruhjaya PAS Terengganu. MEsti banyak perkara yang akan dibongkar oleh sahabat tentang sahabatnya.

Ceramah Perdana yang dijadualkan pada 25 Mei 2012 JUMAAT, jam 8.45 MALAM di Hadapan Pasar Borong Gong Pauh.

YB KAKI TIDO INI AKAN BERTEMU SAHABAT LAMANYA
Dengar khabar memang dah lama YB Dr. Hassan Ali rindu dendam untuk datang ke sini. Macam ada sesuatu yang menarik pasal YB Wahid Endut yang hendak di war-warkan kepada rakyat Wakaf Mempelam. Untuk rekod Wakaf Mempelam adalah DUN yang terletak dalam Parlimen Kuala Terengganu, telah dimenangi oleh PAS sejak 33 tahun yang lalu dan Wahid Endut sendiri telah menjadi wakil rakyat di sini sejak lebih 20 tahun yang lalu. Wahid endut jugaklah  yang menjadi wakil rakyat Parlimen Kuala Terengganu. Banyak tido dari buat kerja. Langsung tak membantu rakyat. Kali ini pasti pecah punyalah....Angin dengar Wahid Endut akan cabut pada tarikh kedatangan Hassan Ali...betul ke???

Orang kata lagi, Hassan Ali ada perhitungan  dengan Wahid??? Perhitungan apa ye?? Perhitungan peribadi??? Perhitungan terakhir???

Jom kita pakat pergi dengar ramai-ramai pada tarikh tersebut. Baru boleh kita buat andaian apa perhitungan Hassan sebenarnya..jom...war-warkan...

No comments:

Post a Comment