Thursday 2 February 2012

BUKTI!!!! ANWAR TIDAK BOLEH BERDALIH LAGI. APA KATA PAS????

Salam....

Malam tadi angin menonton video yang dimuat naik berkenaan beberapa kenyataan SESUMPAH Anwar Ibrahim. Anwar bukan sahaja menyokong Israel malah SESUMPAH ini memberi kenyataan tentang penggunaan Kalimah ALLAH dan Negara Islam.

Beliau menyatakan bahawa pihak pembangkang mengundi dalam keadaan yang sangsi. Apa maknanya tu? Apakah Anwar pulak yang belajar dengan PAS TERENGGANU yang "KLUK-KLEK"? Biasalah ekkkk.... Sana lain sini lain. Apakah agenda sebenar Anwar?

Beliau juga mengutuk keras mereka yang melarang penggunaan perkataan ALLAH oleh Agama bukan islam dengan mengatakan larangan itu benar-benar tidak waras. Malah beliau mengatakan larangan dibuat adalah secara paksa dan ini menafikan hak mereka. Mengapa Beliau terus menafikan kebenaran?? Bukankah dulu beberapa bukti telah dikeluarkan bagaimana penggunaan perkataan ALLAH oleh agama bukan ISLAM boleh mengelirukan?? Boleh ini yang cuba dibendung???? Mengapa kita perlu membenarkan sedangkan kita mampu mengelaknya??? Anwar tidak memikirkan tentang anak cucu cicitnya akan datang ke?? Yang bestnya beliau mengatrakan PAKATAN RAKYAT, bukan sahaja PKR dan DAP tapi PAS pun menolak penentangan Penggunaan perkataan ALLAH oleh agama selain ISLAM.

Kenapa PAS diam??? PAS pun dah pening menigkut telunjuk Anwar ke??? Kesian penyokong PAS akar umbi yang masih dalam kegelapan mencari sinar. Sebab itu orangk kata jangan pergunaakan ISLAM untuk kepentingan PARTI. ANWAR sendiri memberi pengakuan bahawa beliau TIDAK MENYOKONG NEGARA ISLAM. Bukan selama ini penyokong PAS akar umbi berjuang puluhan tahun untuk menjadikan negara ini sebuah negara ISLAM??? (Walaupun sebenarnya negara ini telah lama sebuah negara ISLAM). PEnyokong PAS masih tidak sedarkah bagaimana mereka DIPERGUNAKAN untuk kepentingan peribadi beberapa kerat pemimpinnya. SEHINGGAKAN ORANG YANG IKHLAS DALAM PERJUANGANNYA SEPERTI YB HASSAN ALI DIPECAT KERANA MENEGAKKAN AJARAN ISLAM??? Mengapa pemimpin PAS tidak keluar sahaja dari PR dan jauhkan diri dan PARTI dari SESUMPAH ini demi penyokong PAS akar umbi.
Satu lagi bagaimana PAS nak menjalankan hukum hudud jika KEPALA PR, iaitu Anwar Ibrahim sendiri tidak menyokong hukuman rotan yang dikenakan ke atas peminum ARAK? 

Pada angin sebenarnya PAS benar-benar tersepit. Dengan ISU HASSAN ALI DAN HASSAN BASRI yang dikatakan oleh Mat Sabu sebagai MUSUH NOMBOR SATU PAS kini. Antara keinginan untuk berkuasa dengan hukum agama. PAS nampaknya lebih utamakan KEKUASAAN. Jelas buktinya kerana PAS masih mahu bersetongkol dengan PKR dan DAP dalam PR yang terang-terang menolak perjuangan ISLAM selama bertahun-tahun...

AYUH SAHABATKU DALAM PAS, JANGAN TERUS TERPEDAYA... KERANA SEMAKIN HARI ALLAH MENUNJUKKAN KEBENARAN. UMNO/BN SEBENARNYA LEBIH ISLAMIK DARI PARTI ISLAM BENDERA HIJAU ITU.

No comments:

Post a Comment