Saturday 26 October 2013

SAH!!! ISTERI ALLAHYARHAM USTAZ AZIZAN RESTUI CALON BN DI SG LIMAU?




Bila Pas sibuk heboh dengan video kononnya Ayahanda pada Dato Jamil Khir merestui calon Pas. Mereka tak tahu bahawa calon BN yang dibawa oleh Dato Mukhriz telah mendapat restu daripada Isteri Allahyarham Ustaz Azizan pada malam pengumuman calon.

Pendekatan yang dibawa oleh BN ketika membuat kunjungan hormat ke rumah balu bekas menteri besar, Toh Puan Faekah Sheikh Hamzah di Alor Setar pada malam selepas pengumuman calon BN untuk PRK Dun Sungai Limau amat berbeza dengan Pas..

YAB Menteri Besar dan calon BN PRK Sg Limau, Ahmad Sohaimi serta beberapa orang lain pergi ke rumah Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak untuk memperkenalkan calon kita kepada isterinya.

BN lakukan ini sebagai menghormati Allahyarham dan kawasan Sungai Limau yang diwakilinya selama lima penggal. YAB MB, calon dan beberapa orang lain berbual hampir dua jam di rumah Toh Puan Faekah, namun tiada siapa pun yang tahu," katanya.

BN merahsiakan perkara itu kerana ianya adalah urusan peribadi BN dan tidak mahu ada pihak yang cuba menangguk di air keruh.Tiada siapa pun yang tahu. Hari ini baru saya beritahu anda semua. Tiada gambar atau berita mengenainya di dalam surat khabar atau internet sebelum ini atau hingga hari ini," katanya.

Andaikata kalau Pas la yang dapat buat semua ni, sudah tentu awal-awal lagi satu dunia mereka dah hebohkan. BN tak politikan perkara yang baik walaupun ianya menguntungan. Tetapi bila dah sampai tahap ni, terpaksalah kita dedah demi maruah parti dan calon kita.

baca selanjutnya di sini

No comments:

Post a Comment