Sunday, 27 October 2013

#PRK N20 : "USTAZAH ABBY" MATAHKAN SUAMI DI SG LIMAU???

 
Kesian Abby...Dah la tengah panas terik..tengah bendang..pakai jubah hitam..kereta rosak la pula..EP tak pasti la sama ada insiden ini berlaku sebelum atau selepas menabur fitnah..tapi apa yang pasti ini satu bala buat Abby..

Kalau tak silap EP..kereta ni ada kenangan manis antara Abby dan bekas suaminya..kiranya lama juga la Abby pakai kereta ni..mungkin dah sampai masanya untuk tukar kereta..duit fitnah kan banyak...kalau tak silap EP kalau satu ceramah sampai 2 ke 3 ribu...betul tak??

Inilah akibat kalau kerja menabur fitnah..ada saja dugaan yang mendatang..selamat satu kampung di Sg Limau tak dapat doaa sebab tak sempat nak dengar fitnah yang bakal ditaburkan oleh Abby...

Nasihat EP..sudah sudah lah buat kerja yang terkutuk ni..cuba belajar bersyukur dengan apa yang ada..kata nak cari keredhaan Allah..tapi perangai tak serupa bikin...

**Kesian EP tengok laki Abby..kena kontrol siot..siap kena marah masa kereta rosak tadi..."you buat apa kat luar..masuk dalam kereta.."..amboi..garangnya Abby..
 

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete