Friday 1 April 2011

MUNAFIK!!!! YB ADUN BUKIT PAYONG MENIPU LAGI.


Pembohong yang baru masuk ahli grup pembohong bersiri Teremgganu
YB ADUN BUKIT PAYONG merangkap Ketua Pemuda PAS Mohd Nor Bin Hamzah. sememangnya sah kaki penipu, pembohong. Baru-baru ini dia jugaklah yang cuba membohong rakyat dengan mengata dia tidak mengenali lelaki yang ditangkap kerana khalwat tetapi apabila sepupunya tampil membuat pengakuan barulah penipu ini terhegeh-hegeh mengaku bahawa dia kenal lelaki itu yang merupakan bapa saudaranya.

Pada 29Mac yang lalu, dia menipu lagi. Angin telah download ceramah penipu ini melalui buletinonline radio. Angin ada dengar dari download tersebut penipu ini menyebut "KETUA BAHAGIAN UMNO KUALA TERENGGANU, DIA NGAKU, DIA TEPEK (tampal) "DAP GANTI PAS" kemudian diikuti oleh perkataan "BODO"... apa yang menyedihkan selepas menipu, dia kembali membaca ayat Al-quran pula.

Nampaknya YB Penipu ini masih tak serik dengan apa yang berlaku beberapa minggu lalu apabila terpaksa membuat kenyataan membenarkan bahawa orang yang ditangkap itu adalah bapa saudaranya.

Angin telah menghubungi Ketua UMNO Bahagian Kuala Terengganu, Dato' Wan Ahmad Farid Wan Salleh melalui email dan beliau telah memberi respon bahawa ini adalah suatu pembohongan dan fitnah yang dasyhat.


Berikut adalah komen Dato' Wan Ahmad Farid Wan Salleh, Ketua UMNO Bahagian Kuala Terengganu.


"ini satu pembohongan & lumrah Pas utk mencari markah politik murahan dengan melempar dan menjaja fitnah. Barangkali dia sedang berusaha dengan gigih dan keras untuk mengikut jejak langkah sabahat2nya yang lain di dalam "kelab pembohong bersiri". Saya mencabar dia untuk menyatakan bila dan di mana saya berkata demikian & kalau gagal (dan saya tahu dia akan gagal) bersedialah untuk menghadapi tindakan undang2".
 
Tunggu pembongkaran penipu ini dalam artikel dalam datang....!!!!

No comments:

Post a Comment