Thursday 10 January 2013

PAS KUALA TERENGGANU : WAHID AKAN DITENDANG OLEH SYED AZMAN??

Salam Untuk Semua....

Angin baru dengar cerita pasal PAS Kuala Terengganu. Perkara ini dikatakan disembunyikan oleh PAS itu sendiri. Kini barulah kedengaran dikedai-kedai kopi. Maklum la dah dekat pilihanraya. Mulut tempayan bolehlah ditutup, mulut manusia???

Apakah Syed Azman sedang berfikir stratergi untuk menjadtuh Wahid Endut??

Dikatakan Syed Azman amat teringinkan kerusi Parlimen Kuala Terengganu. Memanglah...kalau aku pun, aku teringin  kerusi kerusi parlimen... kan PR kata dia orang boleh menawan Putra Jaya lepas PRU13. Untung-untung boleh jadi Menteri Kabinet ciptaan Anwar. (Tapi kalu tgk kabinet bayangan Anwar, tak nampak batang hidung pun si Syed Azman ni).Tapi isu penggunaan kalimah ALLAH oleh bukan ISLAM telah "mengalahkan" PAS sebelum PRU. Isu itu sahaja dah membuatkan umat islam muak dengan sifat "lembik" Haji Hadi yang terpaksa mengikut kehendak Insan Anugerah Tuhan -Anwar Ibrahim.

Kita kembali kepada topik kita tadi...

Dikatakan sekarang ni puak-puak Syed Azman sedang berusaha untuk "menjojoh" pimpinan teratas PAS agar meletakkan beliau sebagai calon di Parlimen Kuala Terengganu. Lagipun Wahid Endut tak buat apa-apa untuk rakyat sepanjang memenangi P036. Kisah Wahid Endut tak buat apa-apa ini digunakan sebagai modal agar Wahid di"gantung" dari terus menjadi calon di Kuala Terengganu.

Apakah Syed Azman dengki kerana Wahid Endut dapat 2 gaji iaitu sebagai ADUN Wakaf Mempelam dan Gaji Ahli Parlimen?? 

Atau tidak cukupkah lagi sebuah rumah yang berharga RM500,000 di Lot 1729, Jalam Tok Adis, Kuala Ibai Kuala Terengganu dengan status pemilikan GM2173. Tanah berkeluasan 1.445 meter persegi ini dikatakan tanah rezab orang melayu yang diberikan kepada mangsa banjir semasa era pemerintahan PAS di Terengganu tahun 1999-2004. 
Ini ke rumah Syed Azman YB DUN Batu Buruk???

Ada lagi satu lot yang dirampas oleh Syed Azman iaitu Lot HSM 1196. Dikatakan juga beliau telah membeli beberapa lot lagi selepas itu daripada pemilik lain di lot tanah Mukim Kuala Ibai HSM 667, HSM 668, HSM 2019 dan HSM 2020. Betul ke??

Kini Wahid Endut sedang "panas punggung"untuk mempertahankan kerusi Parlimen dan kerusi Wakaf Mempelam. Apakah Wahid dah bosan sehingga dia kata dia nak jadi calon kat DUN Bandar, iaitu DUN kubu kuat BN.



Wahid Endut tengah pening fikir nak pertahankan diri dari ancaman puoj Syed Azman??
Kesimpulannya PAS dah tak berjuang untuk ISLAM, apa lagi nak bersusah payah untuk rakyat. Mereka hanya bekerja untuk mengkayakan diri masing-masing. 


1 comment:

  1. Nyanyi ramai-ramai : Cerita kedai kopi, tiada hakim tiada saksi, cerita sensasi di kedai kopi. Yang penting, BN kena pastikan P036 tu diambil balik. takde la jadi sensasi cerita SA vs WE ni lepas ni nanti. :)

    ReplyDelete