Thursday 1 August 2013

PANAZ!!!! SAYA CINTAKAN BARISAN NASIONAL KERANA........


Kecintaan bakal jaguh Walk For BN Mohd Noor Mat terhadap Umno dan Barisan Nasional (BN) kerana menyedari Pas sudah tersasar jauh dalam perjuangannya.
Menurut Mohd Noor, suatu ketika dulu dia pernah bersama dengan parti Pas, malah menjadi pengikut yang tegar yang turut berpegang kepada Amanat Haji Hadi yang mengkafirkan orang Umno.
“Saya dulu tidak makan sembelihan orang Umno kerana berpegang teguh kepada Amanat Hadi itu yang melibatkan soal terbatalnya aqidah orang Umno berdasarkan amanat itu,” katanya kepada penulis.
Beliau terpengaruh dengan sebahagian ahli keluarganya yang juga pada masa itu amat berpegang teguh kepada amanat tersebut.
“Tetapi selepas itu, apabila Pas berpakat dengan DAP dan mula banyak meninggalkan dasar perjuangan asal, saya pun sudah tidak percayakan parti itu lagi yang kononnya berpegang kepada ajaran agama tetapi sudah mula melanggar apa yang dijadikan asas perjuangan selama ini,” ujarnya.
Mohd Noor sempat kembali semula kepada Umno dan BN setelah menyedari bahawa perjuangan Pas hanyalah memperalatkan agama Islam untuk kepentingan politik.
Justeru itu, kasih sayang beliau terhadap Umno dan BN amat mendalam kerana pengalaman yang telah banyak mengajarnya itu.
Sebab itulah beliau sanggup untuk melakukan keajaiban demi untuk memperlihatkan kehebatan BN.
“Apalah sangat sumbangan saya ini kalau hendak dibandingkan dengan jasa dan sumbangan Umno dan BN kepada rakyat Malaysia,” katanya.
Sama-samalah kita berdoa agar Mohd Noor diberikan kesihatan yang baik untuk menjayakan Walk For BN, dari Kuala Besut ke Kuala Lumpu

No comments:

Post a Comment