Monday 21 March 2011

AKHIRNYA.......... MENGAKU JUGA.....


Selepas video pengakuan sepupu beliau, akhirnya YB ADUN PAS Bukit Payong mengakui bahawa lelaki yang terlibat dengan penangkapan khalwat minggu lalau adalah bapa saudaranya. Pengakuan tersebut telah dibuat di dalam blog beliau sendiri.

Sebelum ini beliau telah mengatakan bahawatidak mengenali individu yang ditangkap dalan kes khalwat tersebut seperti sini.

Selepas itu tampil sepupu beliau mengakui bahawa yang tertangkap kerna kes khalwat itu adalah bapa saudara beliau yang juga bapa saudara YB PAS tersebut seperti laporan di sini

Kemudian diikuti pula dengan video pengakuan oleh sepupu dan penduduk kampung seperti di sini

Akhirnya YB PAS Bukit Payong tidak dapat menafikannya lagi. Beliau akhirnya mengakui bahawa yang di tangkap itu adalah bapa saudaranya. Pengakuan tersebut telah dibuat di sini

KATA ANGIN LAUT CHINA SELATAN
Begitulah ceritanya, namun hakikatnya YB PAS dah dapat lagi menafikan bahawa yang ditangkap itu bapa saudaranya, kalau boleh memang dia nak tutup tapi nak buat macamana ,bangkai gajah...... tak kan boleh di tutup dengan daun pisang der....tertanya-tanya jugak, kenapa Haji Hadi yang jadi YB Parlimen kawasan tu senyap saja. Tak mahu komen ke? 

No comments:

Post a Comment