Saturday 5 March 2011

UMMI AKAN TERUS MENGGANYANG ANWAR!!!

Ummi akan terus mengganyang Al Sheikh Al Anwar Aljuburi
Ummi Hafilda sekali lagi telah berdiri di medan ceramah bersama NGO's negeri Melaka malam tadi.

Ketibaan beliau telah diberikan tepukan gemuruh oleh pengundi dan jentera yang hadir. Dato' Ishak Ismail, penceramah jemputan yang sedang berceramah ketika itu mengumumkan ketiba Ummi sebagai "The Iron  Women".

Setelah mendapat pembesar suara, Ummi terus membongkar, Ummi telah menelanjangkan musuhnya yang digelarkan Al Sheikh Al Anwar Al juburi. Aku dapat melihat bagaimana kecewa dan marahnya Ummi kepada Al-Anwar ini.


Ummi telah menceritakan bagamana sebenarnya Al-Anwar adalah bapak kepada RASUAH selama ini. "Al-Sheikh Al -Anwar Al-juburi inilah sebenarnya BAPAK segala rasuah!!!! Ketika beliau bertanding menentang Allahyarham Tun Ghaffar Baba merebut Jawatan Timbalan Presiden UMNO, Abang beliau Azmin telah menyusun wang seperti menyusun tin biskut. Wang itulah yang digunakkan untuk membeli semua perwakilan"

Ummi juga melafazkan BERSUMPAH bahawa apa yang beliau dedahkan bukan suatu fitnah atau dibayar.

Setiap kronologi yang berlaku sepanjang kejadian sejak tahun 1997 telah didedahkan. Bagaimana kakak iparnya melompat ke dalam kereta Dato' Nala dan dibawa berjumpa Al Juburi di Trivoli Villa. Selama 2 jam 1/2 mereka bersama.

Sehingga suatu ketika Ummi telah melaungkan "Ganyang Anwar!!!!, Ganyang Anwar!!!" beberapa kali. Ini disambut oleh pada hadirin yang seramai 500 - 1000 orang.

Ummi telah berjanji akan mengadakan siri ceramah jelajah negara untuk memberitahu rakyat perkara yang sebenar. UMMI BERJANJI AKAN TERUS MENGGANYANG AL-ANWAR SEHINGGA KETUA PEMBANGKANG INI MERENGKOK DALAM PENJARA ATAU LARI MENINGGALKAN NEGARA INI. 



UMNO ITU MELAYU ISLAM
PAS BELUM TENTU ISLAM

No comments:

Post a Comment