Tuesday 22 March 2011

AWAS!!!! ADA ULAR DALAM SEMAK!!!

Hari ini dua perkara besar berlaku. Di Sarawak DUN Undangan Negeri Dibubarkan. Bermakna dalam tempoh 60 hari pilihanaya negeri Sarawak akan diadakan.

Namun berita besar itu bagaikan tenggelam dengan cerita 18sx tentang seorang pemimpin pembangkang.
Masa ni wartawan tengah tunggu giliran menonton video 18sx....... sumber malaysiakini

Bermula pada jam 1.15 tengahari saya menerima link ini ---->disini. 


Posting artikel tersebut dibuat dalam pada jam 12.31 tengahari

Selepas itu saya terus mengikuti perkembangan cerita 18sx ini. Lepas satu blog ke satu blog yang lain mula menceritakan cbrita 18sx paling hangat di abad ini. Angin Laut China Selatan pun tumpang sekaki. Kalah cerita pada tahun 2007. 

Pada jam lebih kurang 4.00 petang dikhabarkan PC yang akan diadakan pada jam 5.00 petang oleh Ketua Pembangkang yang digantung 6 bulan. ANWAR IBRAHIM.

Bermakna dari mula cerita ini keluar iaitu lebih kurang jam 12.31 tengahari sehingga jam 5.00 petang, hanya lebih kurang 4jam 30minit untuk memanggil pemberita dan membuat PC. 
SEMPAT SENYUM TU.......SENYUM ADA MAKNA TU...........
Didalam PC tu pulak dengan begitu yakin Anwar menafikan orang yang didalam video tu adalah beliau. Dengan yakin juga Anwar memberitahu bahawa pada 21 Feb 2011 beliau bersama isteri dan cucu berada di rumah (Macam pernah dengar alasan tu???) Tengah layan twitter. Lepas tu beliau sempat berseloroh mengatakan orang didalam video tu lebih buncit dari beliau seperti di sini

Soalan:-
1) Kenapa belum apa-apa lagi Anwar sudah buat PC penafian?
2) Anwar berkata beliau belum tengok video tersebut tapi  macamaana  boleh beritahu lelaki didalam video itu lebih buncit dari beliau?
3) Siapa yang memberitahu Anwar lelaki didalam Video itu lebih buncit??? Wartawan harakah kah?? (Kerana tengahari tadi hanya wartawan yang dijemput menonton)
4) Mengapa Anwar yakin sangat video itu dirakam pada 21 feb2011 yang lalu??? Anwar belum tengok kan???
5) Kenapa Anwar beria-ia mengadakan PC dalam masa 5 jam??? Apakah mahu cerita 18sx ini terus dimainkan sehingga rakyat terlupa kepada kes LIWAT dan DNA nya???
6) Benarkah ini lagi satu fitnah UMNO????? atau apakah ini LAKONAN LICIK ANWAR????? 

Apa-apapun mari kita kembali kepada perkara yang lebih penting : RAKYAT MAHU TAHU SIAPA LELAKI "Y" DALAM KES LIWAT SAIFUL BUHKARI. UNTUK MENGENAL PASTI SIAPA LELAKI "Y", DNA AMAT DIPERLUKAN. 

SOKLAN CEPUMAS:-
DNA SIAPAKAH YANG DIPERLUKAN UNTUK MENYELESAIKAN KES LIWAT TERSEBUT??????

lu pikirlah sendiri!!!!!!

P/S: TADI MASA KECOH ANWAR AKAN MENGADAKAN PC, TERDETIK DI HATI "WOOOOOO HABISLAH BARISAN NASIONAL, ANWAR AKAN BUAT SUMPAH LAKNAT YANG DIA TIDAK PERNAH MELIWAT SAIFUL"....RUPA-RUPANYA NAK MENAFIKAN VIDEO.....SUSPEN JER....MAKNANYA CERITA BELUM HABIS LER...!!! HIIHHHIHHI...

No comments:

Post a Comment