Saturday 19 March 2011

LAGI GEMPAK!!!!! KERANA KHALWAT YB PAS TAK MENGAKU SEDARA

Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf kepada semua pembaca blog ini kerana dah 3 hari tak di update. Sibuk sikit der..... Namun terim kasih banyak kepada semua yang memberi sokongan. Terima kasih yang tak terhingga kepada badut rakyat yang banyak memberi semangat. Insyaallah dengan semangat itu saya akan terus menulis.

Sahabatku sekelian, 



2 3 hari ini kecoh jugak di tampat saya bila keluar berita di akhbar tempatan seorang pembantu YB PAS telah di tangkap khalwat. (TAK HABIS-HABIS  PAS = CERITA SEX 18SX). Namun selepas itu YB PAS Bukit Payong iaitu YB Mohd Noor Bin Hamzah telah menyangkal dan menyatakan akan menyaman akhbar tersebut. Kemudian timbul pula cerita sepupu kepada YB PAS Mohd Noor  iaitu  Fazli Ali yang tampil menyatakan bahawa yang tertangkap  iaitu Haji MD Din Bin Jusoh itu adalah bapa saudara beliau.

Dah tu apa kena mengena dengan YB PAS Mohd Noor ini?

Gini, menurut FAZLI ALI, bapa saudara beliau itu adalah juga bapa saudara YB PAS Mohd Noor..

So apa isunya?

Mana taknya, YB PAS Mohd Noor telah menafikan bahawa Haji Din Bin Jusoh ni bukan pegawai yang beliau lantik bahkan beliau tak mempunyai apa-apa pertalian dengan Haji Din. Ketika ditemui YB PAS ni menyangkal sekeras-kerasnya dakwaan tersebut dan menegaskan bahawa beliau tidak pernah mengenali Haji Din.

Betul ke dia Pak saudara YB PAS tu?

Kata Fazli (sepupu YB PAS) , emaknya dan Haji Din adalah adik beradik yang jug merupakan emak saudara kepada YB PAS.katanya lagi " INI ISU KELUARGA TETAPI YANG SALAH TETAP SALAH,
YB Mohd Noor sebagai orang berpendidikan agama dan berpegang kepada ajaran ISLAM perlu megnaku dan menerima hakikit.

Kenapa, YB PAS tak mengaku Haji Din Sedara dia ke??

Fazli mengulas laporan akhbar yang memetik kenyataan YB PAS Mohd Noor bahawa beliau tidak mengenali lelaki beranam Md Din itu.

Laporan Akhbar, Sinar Harian Selasa lalu menyatakan  ADUN Bukit Payong, Mohd Nor Hamzah akan memfailkan saman terhadap sebuah akhbar arus persana dan laman blog yang didakwa mengaitkan beliau dengan seorang lelaki yang ditangkap khalwat bersama wanita warga indon.

Dah tu apa kata Fazli lagi?

"saya berharap sesiapa yang mengetahu isu ini hendaklah menerima secara rasional dan mengambil iktibar darinya, Saya adalah sepupu YB Mohd Nor Adun PAS Bukit Bayong dan sia adalah sepupu benar saya sebelah emah dan MAt Din itu adalah bapa saudra kami" katanya sambil meminta YB Adun PAS itu tidak sampai menafikan darah daging sendiri hanya kerana menutup hakikat sebenar.

Anda boleh mengetahui cerita di sini

Komen ANGIN:

BEGITULAH, BILA AMBIL DAUN KELADI NAK TUTUP BANGKAI GAJAH. CAM TU LAH PULOK PAS NING. BILA KENA KE DIA, DIA CARI ALASAN DAN CARI JALAN UNTUK MELEPASKAN DIRI. SAMPAI BAPA SAUDARA PUN DIA TAK MENGAKU. SATU LAGI, INGATLAH BAHAWA TIADA MANUSIA YANG MAKSUM DI DUNIA INI SELEPAS RASULULLAH. ORANG PAS PUN MANUSIA BIASA JUGOK.....SESUNGGUHNYA DI SANA NANTI TIDAK ADA SOALAN, "APA PARTI KAMU?". KEREDHAAN  ITU MILIK ALLAH, AKAN DI BERIKAN KEPADA SESIAPA YANG DIKEHENDAKINYA. SOKONG PAS BELUM TENTU ISLAM SEBAB RAMAI YANG AKU TENGOK, PAKAI BAJU PAS, BAWAK BENDERA PAS TAPI BILA TENGOK BETUL LA.....  CINA RUPANYA..... BENARLAH KATA SEORANG SAHABAT UMNO TI MELAYU ISLAM, PAS BELUM TENTU ISLAM.

FIKIRLAH!!!!!

No comments:

Post a Comment