Sunday 13 January 2013

BERAPI: GOLONGAN GAY, LESBIAN DAN PUNK MENYOKONG HIMPUNAAN MAT SABU

Salam buat semua..




Waduh!  Masih terbayang di mata dan terngiang2 ditelinga jeritan serta pekikan  penyokong himpunan Shamsidar semalam.

Dari ribuan yang hadir itu ada terselit insan- insan  'istimewa''"  atau lebih tepat manusia kelainan keinginan iaitu gay dan lesbian. angin nampak bendera golongan itu dibawa semalam.





Malah terpandang juga gambar perempuan yang pernah menimbulkan kontroversi ketika perkhemahan di Dataran Merdeka tempoh hari. Gambar itu dikirimkan oleh seorang sahabat kepada angin. Gambar seorang perempuan berkepala botak dan berseluar pendek. Menghisap rokok... pasti pembaca angin masih ingat s perempuan itu.Tapi kali beliau tak nampak botak kerana memakai rambut palsu.



Himpunan semalam jugak di sokong oleh anak muda PUNK. Angin sendiri mengambil gambar beliau. Dengan rambut yang terpacak tajam, seluar hitam yang ketat.Butang2 besi di keliling tali pinggang. Anak muda ini seolah begitu yakim bahawa Pakatan akan membela nasibnya nanti.

Nampaknya Pakatan benar2 berjaya mengajak golongan ini bersama untuk berjuang memenangkan parti untuk  pilihanraya kali ini. Mungkin juga kerana Pakatan Rakyat tidak yakin untuk berarak ke Putra Jaya selepas pru13 nanti.


1 comment:

  1. Kalau mengikut hukum Allah didalam Al-Quran siapa yang bersama menyulam diri dengan orang yang berdosa tetap akan ditimpa bala seperti orang berdosa yang dia berusubahat.

    Jelas sesuai dengan Mat Sabu yang tangan berlumuran darah dosa besar yang di perbuatnya.

    Apabila kita berzina dengan isteri orang dan tidak mendapat kemaafan dari suaminya sehingga hayat kita amalan kita tidak akan di terima.

    ReplyDelete