Saturday 12 January 2013

SEMASA 4.30 PTGPM KL112


Salam untuk semua....






Sepanjang Angin berjalan dari Dataran ke Central Market kemudian terus ke Stadium, Angin rasa tak ada apa-apa yang menarik perhatian.

Orang yang hadir dianggarkan 30K sahaja. Stadium pun tak penuh.... yang menrarik perhatian angin cuma betapa mereka suka mengajar anak-anak mereka supaya menjadi kurang ajar. Ilmu berdemo diajar dari kecil.


Ada seorang peserta yang mungkin diserang kejang otot di lihat terbaring di tepi jalan. Di biarkan oleh peserta yang ramai. Langsung tak ada unit amal yang datang tolong. Mereka buat hal masing-masing.


Beberapa peserta melayu yang mendewakan bendera DAP di lihat di satu sudut. Terpekik terlolong....memang cantik perangai wanita keadilan atau muslimah ni...pakai tudung bukan main labuh tapi terjerit-jerit macam monyet.

Yang pasti, pada angin himpunan Shamsidar ini gagal menarik minat rakyat...Hanya mereka yang sama yang hadir ke setadium.


Malah Unit amal pun releks jer naik LRT...gi cuci mata ler kot....

Orang2  tua yang mahu tiket ke syurga nampaknya bersungguh-sungguh hingga mengah untuk sampai ke stadium dari Cerntral Market.









Dalam ramai-ramai perempuan ini amat menarik minat Angin, dengan sekotak rokok ditangan, beliau begitu bangga diambik gambar, siap di wawancara oleh rakan angin....sambil memegang botol air beliau menyebut "ibu hanya air botol....tapi kalau dapat minum arak di sini best jugak"....






Nampaknya himpunan Shamsidar yang GAGAL ini banyak diselit dengan perkosaan janji oleh MAT SABU.....MAT SABU dah menandatangani janji bahawa tidak akan ada kanak-kanak, tidak akan ada banner, tidak akan ada perhimpunan kecil-kecil  dan banyak lagi persetujuan yang dimungkiri...

No comments:

Post a Comment