Thursday 21 March 2013

BLOOGER PAPAGOMO MULAKAN PERANG KE ATAS ANWAR


Blogger Papagomo yang disaman oleh Anwar Ibrahim RM100 juta mulakan perang dengan mengeluarkan video pengenalan perbualan Anwar Ibrahim dengan seseorang yang didakwa Papagomo sebagai mahasiswa.

Papagomo sebelum ini telah mengeluarkan beberapa artikel mendesak Anwar agar memohon maaf dan menarik balik tuntutan saman keatasnya.



Tempoh masa yang diberikan kepada Anwar iaitu sejak 48 jam lalu telah berakhir pada jam 4.01 minit petang ini. Papagomo memulakan perang demi agama bangsa dan negara.

Papagomo dalam artikel terbarunya itu, mengharapkan pendedahan beliau akan dapat membuka mata rakyat yang masih memuja Anwar

"Apa pun buat Dato Sri Anwar Bin Ibrahim saya harap anda BERUNDUR lah dari pentas politik. Jangan sampai Video Seasons 7 ini keluar kesemuanya kerana Aib yang bakal diperolehi tidak akan mampu memulihkan apa apa penafian dari Dato Sri selepas ini"

Pastinya ramai yang menunggu video penuh yang bakal disiarkan. Rakyat mahu tahu siapa sebenarnya Pemimpin Ulung Pakatan Rakyat ini. 
 
Kepada Papagomo, teruskan perjuangan. Angin yakin rakyat bersama anda. Rakyat pastinya tidak mahu  negara ini dipimpin oleh manusia-manusia yang tidak bertanggungajawap dan buruk akhlaknya.

psssstttt : bila episod ke 2 nak keluar?? 

No comments:

Post a Comment