Tuesday 26 March 2013

WAJIB BACA : ANTARA YANG MENGGELAR DAN YANG DIGELAR - SIAPA LEBIH BANGSAT????!!!!!



Memang tak sedar dek untung dan penyokong Pas betul-betul kufur nikmat dan lupa segala budi dan bicara yang telah MB Ahmad Said lakukan kepada mereka.

Mana ada MB didunia ini yang akan memberikan premis milik kerajaan untuk pembangkang seperti Pas gunakan? Ingat Ke Dok Lagi?

Orang lain tak bagi tapi Mat Said bagi bukan pondok tapi stadium untuk Pas mengutuk kembali Umno. Usahkan dalam soal pemberian E-book, BRIM, KRIM dan macam-macam lagi, Kambing pun Mat Said beli dari pengembala ulamak Pas...Bangsat ker itu macam?

Mat Said yang paling bersahaja dan vokal supaya semua rakyat Terengganu menerima habuan tanpa mengira tahi mereka hijau atau biru. Takkan tak ingat suatu malam nak-anak muda Pas yang menyerbu kediaman MB kerana berita angin yang disebarkan kononya Mat said sedang beri durian runtuh.

Berpusu-pusu anak muda penyokong pas tak boleh masuk pintu depan, mereka lompat pagar. Melihat perkara itu, apa Mat Said kata?

Ada Mat Said kata bangsat dan pengkhianat kerana mereka menceroboh program orang lain?

Mat Said tak kata bangsat,Mat Said sedikit pun tak marah sebaliknya Mat said berdiri dipintu pagar sehingga jam 1 pagi memberikan wang kepada mereka yang tak sepatutnya dapat.

Apa Mat Said kata? "Biarlah budok-budok kita belaker, kita wi belaker mana hok ada malam ning..."

Sepanduk dan tunjuk perasaan segelintir penyokong bingai Pas himpunan tuntutan Royalti di Kuala Terengganu pada Selasa 19 Mac lalu amat memalukan dan sungguh tidak kena dengan apa yang telah MB lakukan kepada mereka.

Mereka sepatutnya malu dan memohon maaf kepa MB kerana yang bangsat dan pengkianat ialah bukan Mat said tetapi ADUN Pas yang mereka sokong bukan sahaja tak tau buat kerja tetapi kuat menipu.

Baser jenih bodo dok leh diajor... 

Baca seterusnya di Sini dan sini

No comments:

Post a Comment