Monday 25 March 2013

PANAS DARI SEMALAM : AMAT BAHAYA JIKA ANWAR TERAJUI NEGARA - TUN DAIM


Tun Daim Zainuddin pernah menggemparkan negara apabila dilaporkan berkata Barisan Nasioanal akan hanya memenangi 3 negeri daalam PRU akan datang.

Ketika itu Pembangkang bertepuk tangan kerana mereka berpendapat bahawa Tun Daim menyokong mereka sekaligus tidak mempercayai kekuatan Najib dalam menerajui negara.

Namun semalam Akhabar Berita Harian telah mengeluarkan transkip penuh temubual bersama Tun Daim dan Tun telah menafikan apa yang digembar-gemburkan oleh media sebelum ini. Tun kecewa kerana kenyataannya telah di kerat.

Menariknya apabila ditanya tentang pilihan Tun dalam PRU nanti, beliau tetap memilih Najib untuk menjadi Perdama Menteri.

"Antara Najib dan Anwar, saya akan pilih Najib..... berikan Najib peluang.... Anwar telah diberi peluang tetapi beliau telah mensia-siakannya"

Tun juga percaya jika Anwar menjadi Perdana Menteri, anwar akan mengacau bilaukan negara ini dengan mendapatkan nasihat dari IMF atau Bank Dunia.

ANGIN : Jika Tun Daim dah berkata begitu, kenapa kita masih perlu nak tunggu lagi......???

Jangan terus ditipu dan tertipu.... dah jelas Anwar tidak boleh menjadi Perdana Menteri Malaysia. Nasihat orang lama kenalah dengar. Oppppssss!!!! Tun ada kata, UMNO / BN perlu bersatu dan jujur dalam PRU kali ini, jika ada yang masih suka mencantas, maka UMNO/BN tidak akan boleh mendapat kemenangan yang besar.

Alahhh...... mana-mana yang suka sangat "peteh Keting" tu ....ambik , masukkan dalam guni...terus jer buang ke laut.... apa susah.......

No comments:

Post a Comment