Sunday, 24 February 2013

NIK AZIZ TERKEDU TAKBLEH JAWAP SOALAN : SIAPA SEBENARNYA LEMBU???

Salam buat semua...


Dah 2 3 hari dah cerita pasal penerima BR1M dianggap ayam dan lembu. Rakyat dah marah bukan main pada Nik Aziz. Kesian Nik Aziz. Dia dah tua.... biarlah apapun dia nak kata... janji Kerajaan Barisan Nasional dah buat yang terbaik untuk rakyatnya.

Orang dah tua  memang cepat terasa.... berkecil hati.... Nik Aziz ni agaknya berkecil hati sebab tak dapat menyampaikan bantuan BR1M kepada rakyat Kelantan. Sebab tu Nik Aziz kata, sepatutnya duit tu diberi juga kepada dia sepaya dia boleh sampaikan pada rakyatnya.

Jadi Angin rasa, patut kalau mana-mana tempat kat Kelantan tu bagi peluang kepada Nik Aziz untuk menyampaikan duit BR1M tu...

Hurmmmm... Nik Aziz konar, dia tak kata pada rakyat tapi dia kata BN yang jahat sebab bagi BR1M (kesian ....dah tua kan??)

Cuma satulah.... Angin nak tanya camner plak dengan gambar-gambar kat bawah ni?? Ni gambar Nik Aziz bagi duit pada rakyat kan?? Agak-agak koranglah, Nik Aziz mesti konar baring plak kan? 



Apa agaknya alasan semasa beri duit-duit ni pada rakyat dia??

Agaknya yang ni sedekah kot..... yang kerajaan bagi tu rasuah... gitu??

Lagi satu cuba tengok gambar-gambar kat bawah ni plak. Agak-agak korang siapa ayam? siapa lembu? ko orang tak terfikir ke? Kerajaan Barisan Nasional bagi duit pada rakyat di katakan jahat. Agak-agak PAS minta duit dengan rakyat ni 2 kali jahat ke 4 kali jahat??







Ginilah korang fikir2lah sendiri ye??

No comments:

Post a comment