Sunday 20 March 2011

SADIS!!!! PERTEMUAN MENYAYAT HATI AZMIN DAN UMMI!!!!


Ummi Hafilda, the iron lady of the year telah lama mengisytiharkan perang dengan Al- Sheikh Al-Anwar AL-Juburi (bukan saya yang  gelarkan Ummi yang kata). Abang kandung Ummi sendiri iaitu Azmin yang disifatkan Ummi sebagai"DAYUS" (tak caya baca di sini ).

Akhirnya atas keprihatinan pemimpin-pemimpin parti politik di Malaysia, maka mereka berdua telah diketemukan. Begitu sebak aku rasa......

Malam tadi, maka hadirlah kedua adik-beradik ini di suatu daerah iaitu Jertih. Lalu..... jeng..jeng..jeng...

Apa kes??? Weh!! Ko orang nak tahu Azmin dan Ummi datang ceramah sebelah menyebelah lol. Mereka dibawa oleh parti PAS dan UMNO. 

Sikit punya bagus polis bagi permit untuk ke dua-duanya skali. Adilkan? Hah!! apa lagi, bertemu ler dua beradik tu tapi atas "pelamin" yang berbeza lah.

Kadang-kadang elok jugak, kalau buat ceramah sebelah menyebelah ni...kurang-kurang dapat jugak penyokong kronik PAS dengar penerangan UMNO kan?.. Kalau nak mintak datang gitu-gitu jer mestiler jawapannya tak kan???

Ummi Hafilda semalam yang antara lain mendakwa abangnya itu telah hilang pedoman dan tenggelam dengan janji-janji manis penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.
 


RAKYAT NAK TAHU CERITA SEBENAR

TAK KIRA LELAKI/WANITA PASTI DATANG..... PKR DAH TEMPAH KERANDA


Lagi berita ceramah serentak di sini

No comments:

Post a Comment