Tuesday 22 March 2011

VIDEO SEX!!!!!! REKAYARSA UNTUK MENJATUHKAN NAJIB???



Licik!!! Licin!!! Hebat!!! Tepukan gemuruh buat pelakon terbaik abad ini.......

Banyak soalan sudah terjawap..... apakah video itu adalah rekaan musuh Anwar untuk menjatuhkan beliau atau rekaan Anwar untuk menjatuhkan musuh????

Lihat sahaja apa yang Dato' Nalla dedahkan.... bahkan Dato' Nalla berani cabar Anwar, Nalla kata Anwar memang kaki perempuan, jantan pun dia rembat. Nalla kata dia yang supply betina pada Anwar. Nalla kata dia yang bawak Shamsidar (bini Azmin) untuk Anwar melempiaskan nafsu jahanamnya. 

KENAPA SEHINGGA KINI ANWAR TIDAK MEMBUAT LAPORAN POLIS?? KENAPA ANWAR TAK KATA NALLA MEMFITNAHNYA. KENAPA ANWAR TERKEDU SEHINGGA KE HARI INI??? APAKAH MEMANG BENAR ANWAR SEPERTI YANG DIDAKWA DATO' NALLA?

MACAM-MACAM YANG UMMI DEDAHKAN...TAK REPORT PUN...DAKWAAN UMMI BETUL KE ????
Kita lihat pula apa yang Ummi Hafilda dedahkan, saya sendiri pernah mendengar pendedahan Ummi di Merlimau. Ummi menggelarkan Anwar sebagai Al-Sheikh Al-Anwar Al-juburin walaupun bukan Ummi orang yang mula-mula membuat gelaran itu. Ummi dedahkan dari mana harta yang diperolehi oleh Shamsidar, Ummi dedahkan tentang Sex Shamsidar dan Anwar. Ummi dedahkan no. plat kereta yang membawa Shamsidar ke tempat Anwar menunggu. Ummi dedahkan tentang wang rasuah berkotak-kotak ketika Anwar melawan Allahyarham Tun Ghaffar..... banyak lagi yang didedahkan Ummi. 

KENAPA ANWAR BERDIAM DIRI???, KENAPA AZMIN DIAM????KENAPA SHAMSIDAR TERKEDU??? KENAPA ANWAR TIDAK BERGEGAS MEMBUAT LAPORAN POLIS??? KENAPA TAK BUAT PC???
CEPAT-CEPAT BUAT PC....MACAM ADA APA-APA JE???
Kini semuanya semakin jelas.... apabila berita tentang Video Sex tersebar semalam, kenapa pula Anwar cepat-cepat mengambil peluang untuk mengadakan PC??? Kenapa Anwar tergesa-gesa membuat laporan polis???? Apakah Anwar sudah menonton video tersebut?? Bukankah orang yang menganjurkan pertunjukkan video iaitu Dato T hanya menjemput beberapa wartawam untuk menonton video 18sx percuma???

Kali ini macam Anwar dah tahu semuanya??? Seperti segalanya dah dirancang plak??? Semalam cerita keluar, semalam buat PC, pagi ini tergesa-gesa terus buat laporan polis.

Sebenarnya siapa dalang dalam semua Drama King terbaru ini?? Musuh politik Anwar??? Atau Anwar sendiri yang lakukan untuk musuh politiknya???
APAKAH ANWAR SEDANG MENGALIH PERHATIAN RAKYAT DARI KES LIWATNYA???
Atau apakah video itu dibuat untuk mengalih tajuk cerita 18sx yang lebih dashyat iaitu kes liwat yang sedang berjalan?? Apakah Anwar cuba mendapatkan persepsi baru dari rakyat bahawa Anwar bersih dari segala noda dan dosa??? atau ingin keluar dari masalah DNA yang telah mengegarkan bumi Malaysia minggu lalu apabila rakyat membuat piket-piket mendesak beliau menyerah DNA secara sukarela???

Angin Laut China Selatan ingin mengajak sahabat pembaca menilai apa perkara pokok disebalik segala drama king yang berlangsung sekarang..... apa sebenarnya muslihat disebalik sekeping Video 18sx ini....

Mari kita fikirkan.....

sumber : rakyattranung


No comments:

Post a Comment