Tuesday 23 July 2013

PAS MULA BERUSAHA GAGALKAN RANCANGAN KERAJAAN MEMBANTU RAKYAT KUALA BESUT




Tempoh kempen pilihanraya kecil Dun Kuala Besut hanya tinggal sehari sahaja lagi.

Esok pengundi Kuala Besut akan keluar membuang undi bagi memilih siapakah antara Che Long atau Abang Ku yang akan mewakili mereka di dewan undangan negeri.

Setelah perlbagai cara digunakan untuk menarik minat pengundi kini masing-masing mengeluarkan peluru terakhir untuk memenangi hati rakyat.

Namun apa yang menyedihkan ialah usaha PAS untuk menggagalkan rancangan kerajaan BN untuk membantu rakyat terutamanya nelayan dengan menggeluarkan risalah memburukkan projek Gerbang Pelancongan Antarabangsa.

Risalah ini menunjukkan kononnya ilustrasi artis itu dibuat secara tidak betul bila kedudukan Marina Bay dikatakan terletak di kawasan air cetek, juga kedudukkan kapal yang dikatakan mengadap laut tanpa penghadang.

Mereka cuba mengelirukan rakyat. Telah dinyatakan bahawa gambaran yang dibuat itu hanyalah "ilustrasi artis" bukan pelan sebenar yang dibuat oleh jurutera.

PAS seolah cuba menafikan hak rakyat Kuala Besut apabila secara terangan memburukkan projek ini.Sememangnya PAS sentiasa menolek pembangunan untuk kepentingan rakyat. 

 
 

No comments:

Post a Comment