Saturday 2 March 2013

HOT!!!! PASTI TOLAK PAKATAN RAKYAT DLM PRU 13




2 Mac – Mengapa kita perlu bersatu sesama Melayu ISLAM pada hari ini, dek kerana melayu berpecah dan sudah ramai orang-orang cina telah memijak kepala orang- orang melayu terutamanya para pemimpin pakatan rakyat dari parti DAP.Terbaru  Tian Chua juga menghina para Syuhada dan pejuang-pejuang tanah air di Sabah dengan pelbagai gelaran yang menyakitkan hati kita semua.Inilah akibatnya jika kita orang-orang  melayu terlalu berlembut dengan si mata sempit ini.




Biru mengharapkan agar orang-orang melayu ISLAM bangkit lmenutup mulut cina Dap ini dengan memberikan kuasa sepenuh kepada Pemimpin Melayu ISLAM dari Barisan Nasional di PRU 13 nanti.Kerana dengan kemenangan yang telah jangkakan 2/3 kerusi parlimen dari penyelidik2 dan panganalisis-penganalisi politik seperti ASLI dan EUI.




Ayuh marilah  kita sama-sama menolak Parti dari serpihan KOMUNIS yang di bawa oleh pemimpin-pemimpin PARTI DAP dan kita kuburkan DAP di malaysia ini. Biru mencadangka apabila BN menang besar nanti kita hapus menoriti dari cina DAP demi keselamatan Negara yang tercinta ini.

SUMBER : KU LIHAT LANGIT BIRU


No comments:

Post a Comment