Friday 8 March 2013

SIDANG MEDIA SAIFUL BUKHARI AZLAN : ANWAR JANGAN BELI KELUARGA SAYA



Berikut di bawah ialah kenyataan media terkini Saiful Bukhari Azlan (SBA) isu pengakuan bapa nya tengahari tadi yang mengaku telah memfitnah dsai dalam isu kes liwat II.SBA siap warning dsai lagi tu.

Baca bawah ;


Saya berasa amat sedih dan dukacita dengan berita bapa saya. Saya sedih bapa saya jadi mangsa kerasukan politik makhluk bernama Anwar Ibrahim.

Demi Allah, agama, bangsa, negara tercinta saya tegaskan tidak sama sekali berganjak dengan dakwaan saya.Saya akan terus istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya dan segala keterangan saya di mahkamah juga sumpah lakhnat yang telah saya lafazkan sehingga akhir hayat.

Anwar Ibrahim bertaubatlah. Saya telah lima tahun bertahan dan berdiri teguh walau sukar, saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan.Sungguh terdesak dan jijik sekali.

Saya beri amaran pada Anwar, jangan babitkan bapa saya untuk putar-belit keadaan.Saya percaya isu sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian isu pengkhianat negara yang sedang berlaku.

Saya berdoa Allah bukakan hati bapa saya untuk kembali ke jalan Allah, pertahankan anak kandungnya yang menjadi mangsa.Sebagai anak, kasih sayang dan hormat kepada ayah akan kekal sehingga akhir hayat.

Pada rakyat Malaysia, saya menyeru agar tidak terpedaya dengan permainan jijik Anwar.Kedaulatan negara sedang diancam musuh, ditambah pengkhianat musuh dalam selimut membantu. Sudah ramai perwira kita yang terkorban, marilah berdoa dan pertahankan.

Didalam sidang media tersebut juga Saiful berharap Anwar Ibrahim bertaubat dan jangan pergunakan keluargannya demi kerakusan untuk menjadi Perdana Menteri.

“Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya” kata saiful.

Baca sepenuhnya di Sini

3 comments:

  1. Ape punya orang tua. Kerana duit punya pasal, semua boleh jadi. Orang nak bagi ko ambil je ler. Tapi kita tak makan ler permainan kotor macam nih. Yang kena liwat Ssiful, bukan bapa dia..

    ReplyDelete
  2. hmm .. saiful kena la keras sikit .. Anwar tu umor dah 60-an.. tambahan ada sakit tulang belakang lg .. saiful kn lelaki .. Awat tak melawan?..

    ReplyDelete
  3. just watch this for more info
    http://youtu.be/Yhfo2Oc7i-Y

    ReplyDelete