Wednesday 6 March 2013

AIRMATA BUAT SHUHADA - AKU ISTERI YANG DITINGGALKAN





"mereka lebih hina dari binatang dan tidak beperikemanusiaan" Apakah mereka itu tidak rasa  bersalah kepada ibupada , isteri dan anak-anak anggota yang terkorban itu??? dia terus menangis tak berhenti-henti .

...lalu Jarah berkata ...Sabar Puan!!!...mari kita doakan buat mereka dan keluarga mereka supaya tabah hadapi semua dugaan ini.

" Saya perempuan, isteri dan anak kepada anggota tentera...saya dapat meresai kesedihan keluarga mereka yang terkorban...cuma saya nak mohon pada Jarah ..tolong sampaikan Salam saya buat keluarga Zulkifli dan tolong peluk dan cium Isteri dan anak-anak nya  untuk saya!!!!  Itu lah kata-kata akhir pembaca Jarah itu...

BACA CERITA SELANJUTNYA DI Jarahjanda.blogspot.com

No comments:

Post a Comment