Saturday 9 March 2013

ISU SAIFUL BUKHARI AZLAN : SKRIP IINI BERHARGA RM1JUTA???



Dalam kenyataannya yang membaca skrip yang telah disediakan oleh kuncu-kuncu Anwar Ibrahim , Azlan Mohd Lazim bapa kepada Saiful Buhari, 60, mendakwa semua kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh anaknya dan beliau sendiri, telah dirancang 


"Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini"

Yang paling menarik skrip yang berharga RM1 juta ini disediakan kepadanya iaitu:

"Sebagai seorang Melayu dan Islam, saya mula sedar akan perancangan jahat ini. Saya tidak mahu terus bersekongkol dengan fitnah jahat ini. Saya mahu rakyat yang cintakan negara ini tahu akan niat jahat mereka.

"Jika kes liwat ini berterusan, bukan sahaja umat Melayu dan Islam hancur tetapi negara musnah. Saya tidak sanggup melihat ini terjadi.

"Saya mengambil keputusan untuk bersama Datuk Seri Anwar, Pakatan Rakyat dan rakyat Malaysia yang dahagakan kemakmuran(duit RM1Juta) dan keamanan bercakap benar dan menentang kejahatan ini," katanya.


Azlan merayu kepada seluruh rakyat negara ini "bangun bersatu menentang kezaliman ini dan bekerja keras agar kebenaran akan muncul".

"Marilah kita juga doakan agar Allah menangkan perjuangan Datuk Seri Anwar dan Pakatan Rakyat untuk mengambil alih
pemerintahan negara dalam Pilihan Raya ke-13 nanti,"

Inilah antara skrip berharga RM1juta yang telah disediakan oleh kuncu-kuncu Anwar Ibrahim yang diketuai oleh Ahli Parlimen Sungai Petani Johari Bendul.

Yang paling menarik kenyataan skrip itu adalah umat Islam akan hancur jika kes liwat ini diteruskan dan satu lagi yang agak menarik juga diakhir skrip iaitu mendoakan Anwar dan Pakatan Rakyat untuk mengambil alih pemerintahan negara dalam Pilihan Raya ke-13 nanti.

Kenapa tiba-tiba keluar pula Pilihan Raya ke -13, ini sudah semestinya satu perancangan yang cukup rapi telah dibuat oleh Johari Bendul dan rakan-rakan menjelang PRU13 dan tidak mustahil isu pencerobohan Sabah juga mainan Anwar Ibrahim dengan harapan agar YAB Dato Sri Mohd Najib dilihat tidak efisien dalam mentadbir negara.

Biarlah bapak Saiful terjun dengan Anwar Ibrahim kerana RM1juta yang dijanjikan itu tidak sampai kemana pun.

No comments:

Post a Comment