Monday 8 April 2013

ANCAMAN BUNOHAN KE ATAS TIAN CHUA - MYMASSA

TAWARAN TAMPAR TIAN CHUA DINAIKKAN KEPADA RM5,500
Rakyat Malaysia khususnya Perajurit negara dan keluarga mereka yang masih bersedih, sudah tentu amat bersetuju dengan langkah Jabatan Imigresen Sabah Menghalau dan Membuang Tian Chua yang menuduh insiden di Lahad Datu sebagai "Sandiwara" atau pun lebih tepat "mainan" pihak kerajaan sahaja.

Maksud sebenar Tian Chua dalam morfologi dan linguistisasi bahasa ialah "Kematian 10 Anggota Perajurit Negara" dan Kesengsaraan penduduk kampung di Tandou dan Tg. Labian hanyalah Lakonan sahaja, atau main-main perang sahaja, atau pun kita guna bahasa Tian Chua "Sandiwara" sahaja.

Oleh itu, langkah Menghalau Tian Chua dari negeri Sabah amatlah bertepatan http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130407/dn_12/Tian-Chua-tidak-dibenar-masuk-Sabah. Kita berharap tindakan yang lebih Drastik seperti Menghalang Seluruh Keturunan Tian Chua daripada memijak bumi Sabah sampai dia mati. 

Khabarnya Kumpulan Pertama Perajurit VAT69 sudah pun kembali ke Semenanjung, kita harap Tian Chua tidak terserempak dengan mereka, kerana apabila terlihat sahaja Wajah Tian Chua tergambar 10 Perajurit negara yang dia kata Sandiwara kematiannya itu.
TIAN CHUA BERKATA "SANDIWARA"

Beberapa orang anggota VAT69 tidak sabar berjumpa Tian Chua!!!

ANCAMAN KE ATAS TIAN CHUA
Kita tidak pasti, apakah Perajurit VAT69 yang terselamat daripada kekejaman dan siksaan Militan Kiram itu mampu mengawal emosi mereka apabila ternampak Tian Chua. 

Tiada siapa boleh menjamin keselamatan Tian Chua sekarang. Baru-baru ini, di Melaka dan di Johor, Tian Chua terpaksa membatalkan ceramahnya, Tian Chua ketakutan untuk keluar dari rumah.

Sehingga ke hari ini, masih belum ada sesiapa yang berjaya MENAMPAR muka Tian Chua, kerana tawaran RM5,000 masih laku kepada sesiapa yang berjaya TAMPAR muka Tian Chua. Bacaan tambahan http://satdthinks.blogspot.com/2013/03/wanted-dead-only-kiram-madefaker.html

Tian Chua secara moral tidak seharusnya memohon bantuan pihak Polis kerana Tian Chua pernah menggigit anggota polis, dan terkini menganggap pihak polis dan VAT69 di Lahad Datu hanya Sandiwara dan mainan politik sahaja. Namun, pihak polis adalah profesional, jika Tian Chua tiada kemaluan, tiada maruah atau memanglah ini orang Cina tak sedar diri, dia boleh sahaja meminta bantuan pihak Polis yang pernah dia Gigit dan dia kata Sandiwara itu.

Kalau anda macamana, tidak kah anda malu untuk meminta bantuan pihak Polis selepas anda menggigit Polis dan menuduh Polis Bersandiwara sahaja?

Jika Tian Chua diterajang di tengah jalan, dibaling tahi anjing di atas pentas dan ditampar mukanya sampai benjol, adakah kamu akan membantunya?

Terbayang Raut Wajah Anggota Polis disaat-saat kematiannya menulis warkah terakhir ini...Di saat tangannya berlumuran darah, warkah ini sempat ditulisnya, malangnya Tian Chua berkata "Sandiwara"
SANDIWARA (TIAN

No comments:

Post a Comment