Monday 1 April 2013

LAHAD DATU GEMPAR!!!! PEMBANGKANG CUBA KAITAN NAJIB DENGAN LAHAD DATU???


Buka mata sahaja pagi-pagi Isnin, terus cari bahan tabur fitnah. Dalam benak hati tiada lain, apa jalan sekali pun mesti dicari bagi menyelamatkan pemimpin anugerah Tuhan (atau syaitan?) mereka yang kini semakin karam kerana dibuktikan dalang isu Lahad Datu. Fitnah pun fitnahlah, yang penting mesti cari sebab untuk tunjukkan yang pemimpinnya dianiaya dan pihak lawan yang bersalah.
Jadi, mereka gunakanlah taktik, "buktikan orang lain pun buat juga" bagi menutup salah sendiri. Sama seperti bukti video besi dan pelakon seiras sebelum ini, bukti mesti dicari, walau selemah mana sekali pun, bagi menyelamatkan pemimpin mereka, dan korban kes Lahad Datu adalah strategi terancang UMNO kesemuanya. Untuk itu, persetankan solat Subuh, baik sahaja mereka reka satu poster yang dibuat khas melalui "penyelidikan" rapi sumber terbuka internet bagi membuktikan yang dalang sebenar kes Lahad Datu ini adalah UMNO itu sendiri.
Namun, ianya tidak mampu bertahan lama. Tidak sampai setengah hari pun, pihak yang difitnah tampil memberikan penjelasan. Inilah yang kita jangkakan pun. Tipikal 'pendedahan' ala pembangkang yang 90% fitnah dan 10% fakta. Penyelidikan pun hanya tahap longkang!

Hah, sekarang tuan punya badan sudah bersuara! Takkanlah nak diam sahaja tunduk malu. Mintalah maaf! Lebih-lebih lagi kepada DS Najib yang tidak semena-semena dikaitkan sekali. Apakah beliau sebagai PM tidak boleh duduk semeja dengan mana-mana rakyat Malaysia atau sesiapa sahaja?!! Apakah beliau mempunyai keistimewaan visi khas dalam mata beliau yang boleh mengesan sifat dan rekod jenayah seseorang?!! Dan dalam hal ini, beliau cuma disyaki ada kaitan sahaja.
Anwar sendiri pun tidak tahu yang jantan jambu diliwatnya itu semuanya budak suruhan UMNO, bukan?
Kalau foto makan bersama itu dijadikan modal untuk memfitnah PM dan menyelamatkan Anwar, jadi bukti di bawah ini pula bagaimana?!!
 

No comments:

Post a Comment