Friday 22 February 2013

LEPAS HARON DIN KINI USTAZ KAZIM PULA DI CERCA

Salam buat semua...


Dah selalu sangat dengar cerita ustaz kena maki. Jika beberapa minggu yang lalu kecoh bila Ustaz Haron Din di maki oleh pengikut sendiri kerana isu kalimah ALLAH.

Semalam kecoh pulak Ustaz Kazim kena cerca dari pengikut PAS. Sekarang orang dah tak tahu nak hormat ustaz-ustaz. Maki, hamun, perli, cerca dah jadi perkara biasa.

Angin sendiri tak pasti apa salah Ustaz Kazim sehingga di cerca. Jika di lihat apa yang Ustaz Kazim tulis kat FB seolah-olah hanya kerana dia menerima undangan ceramah dari semua pihak tanpa mengira politik.

Ustaz Kazim ikhlas mengembangkan ilmu ALLAH tapi insan yang selalu melaungkan ISLAM FOR ALL plak mencerca beliau.

Agaknya orang yang slalu melaungkan islam for all ni nak Ustaz Kazim berceramah kepada puak-puak dia saja. Kalau pergi ceramah kat tempat bukan mengikut dia maka akan terimalah cerca dan kutuk.

Begitulah kalau niat dah tak betul. Semua orang buat jadi salah. Hanya dia saja yang betul. Jalan diia saja yang mesti diikut. Jangan ikut jalan lain, nanti kena sekat di tengah jalan.

Kepada rakan-rakan pembaca marilah sama-sama fikir, apakah kita berada di temapt yang benar. Atau kita memilih jalan yang salah. Berishtighorah sekitika semoga ALLAH menunjukkan jalan yang benar buat kita semua. Amin...

 

No comments:

Post a Comment