Tuesday 12 February 2013

8 SOALAN UNTUK BAKAL MB BARU TERENGGANU???

Salam buat semua...

 
BIRU berpandangan terhadap bakal Menteri Besar Terengganu ini yang telah di canang oleh  PAS Terengganu kononnya Raja Baharin ini adalah anugerah SUCI dari Allah SWT untuk PAS.

8 SOALAN UNTUK RAJA BAHARIN???

dan jawapannya adalah 7 perkara yang orang Pas perlu tahu:

Sebelum Dato’ Raja Baharin nak masuk ke gelanggang politik dengan menyertai Pas mengutuk BN minta Dato’ jawab beberapa soalan ini...


1. Selepas berpisah dengan gadis Australia, Jacqueline Pascarl-Gillespie Dato’ kahwin kali kedua dengan gadis bernama Norilah Salleh. Di mana Norilah Salleh (To’Puan) sekarang setelah Dato’ sudah ada orang baru artis seksi Noryn Aziz?

2. Bagaimana status agama kedua-dua anak Dato’ bersama Pascarl-Gillespie iaitu Shahirah dan Iddin yang kembali bersama ibunya Pascarl di Australia?

3. Apakah Dato’ tidak berasa bersalah mengabaikan dan akhirnya berpisah dengan Jacqueline Pascarl-yang akhirnya kembali kepada Kristian.

4. Adakah Dato’ boleh memberi jaminan kedua dua anak Dato bersama wanita Kristian itu menganut agama Islam.

5. Tidakkah Dato’ memperolehi kesenangan selama ini dan menjadi kaya raya melalui projek projek dan pemberian Kerajaan BN?

6. Apakah Dato’ tidak terfikir bahawa cara Dato’ ini menyebabkan institusi istana tidak akan lagi dihormati kerana terbabit dengan politik.

7. Benarkah Dato’ ada kaitan dengan Ustaz perogol bersiri sebelum ini dan benarkah Dato’ ada melakukan sesuatu ke atas seorang pelajar?

8.Benarkah Dato' juga pernah mempunyai hubungan terlarang dengan seorang SISWI tempatan?
BACA LAGI DI : SINI

1 comment:

  1. Ambo bersetuju!
    Tp org2 hijau ni pemikirannya amat pelik. Sesiapa skali yg dicanang sbg MB,pasti segala kesalahan tidak dinampakkan. Penentu pahala dan dosa adalah puak2 hijau. Penentu syurga dan neraka juga ditangan mereka...

    Apa yg jadi pada Stopa Ali (SA)???
    Jelas terang2an video itu adalah video aksi SA..tp dinafikan oleh presiden yg dikatakan 'tok guru'...

    Cuba belajar drp Chua Soi Lek...seorg cina yg tentu bukan Islam, mengakui bahawa beliaunorgnyg dimaksudkan dalam video yg hangat diperkatakan dulu....

    Itulah PAS...kesalahan org lain..cepat nampak..
    Tetapi kesalahan parti sendiri dighaibkan...

    Wallahuaqlam...

    ZECH

    ReplyDelete